Oldalunk sajnos nem támogatja böngésződet. Kérjük használd az Edge, Chrome, Safari vagy Firefox egyikét.
Gratulálunk! Elérted az ingyenes szállítás határát. Megérkeztek az új, limitált PREMIUM JOGGER színek!

Ingyenes szállítás 45.000 ft felett!

Rendelés / Szállítás / Visszaküldés

Rendelés

Hogyan tudok megrendelést leadni?

Üzletünkben jelenleg csak online tudsz vásárolni, hamarosan azonban lehetőséged lesz személyesen is megtekinteni és megvásárolni a termékeinket a BASIC AND CO. STUDIO üzletben.

Tedd a kosárba a kiválasztott termékeket, majd haladj tovább a fizetéshez, és közben add meg a kuponkódod vagy ajándékutalványod számát, amennyiben van és használni szeretnéd. Ha nincs kuponkódod vagy utalványod, a szállítási cím, szállítási mód és fizetési mód kiválasztása után véglegesítsd a rendelést és a fizetést. A megrendelésről automatikus visszaigazolást kapsz e-mailben, mi pedig készítjük is a csomagod!

Hogyan tudok fizetni?

Üzletünkben jelenleg PayPal és bankkártyás fizetés lehetséges a Stripe rendszerén keresztül. Utánvétre és készpénzes fizetésre sajnos nincs lehetőség személyes átvételnél sem!

Mi van akkor, ha egy termék nem elérhető vagy előrendelhető státuszban van?

Limitált kollekciók esetén ha egy termék nem elérhető (SOLD OUT) akkor nincs hozzá több anyagunk és nem fogjuk már gyártani, azonban előfordulhat, hogy érkeznek visszaküldések méretprobléma miatt, így érdemes figyelni az oldalt, mert ezeket újra feltöltjük készletre.

Alapkollekcióknál és állandó daraboknál, vagy nem limitált kollekcióknál lehetőség van előrendelésre, illetve amint tudjuk, újratöltjük a készletet is. Ezt mindig jelezzük az adott termék oldalán, de érdemes követni az Instagram oldalunkat és feliratkozni a hírlevelünkre, ahol mindig azonnal tájékoztatunk az új kollekciókról.

Amennyiben előrendelhető termék szerepel a rendelésedben, úgy a gyártás és a csomag összekészítése 3-20 munkanap is lehet.

Mi van akkor, ha a rendelésemről nem kapok visszaigazoló e-mailt?

A sikeres megrendelésről automatikus e-mailt küld a rendszerünk, azonban ha mégsem kapnád meg, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a contact@basicandco.hu e-mail címen!

Mi van akkor, ha olyan kérdésem van, amire nem találtam választ?

Ha bármilyen kérdésed lenne, amire nem találsz választ az oldalunkon, nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot a contact@basicandco.hu e-mail címen és nagyon szívesen segítünk!

Szállítás

Milyen szállítási módok közül választhatok?

A rendelés leadásakor GLS házhozszállítást vagy személyes átvételt tudsz választani. A házhozszállítás díja 1990 forint, míg a 45.000 forint feletti vásárlás szállítása és a személyes átvétel ingyenes!

Ha rendelésnél a személyes átvételt választottad azonban mégsem tudsz eljönni a csomagodért, nyugodtan jelezd nekünk a contact@basicandco.hu e-mail címen és feladjuk neked a csomagot GLS futárszolgálattal, amennyiben elutalod a szállítás árát (kivéve ha ingyenes szállítás jár a rendelésed mellé).

Mennyi idő a szállítás?

Készleten lévő termékek esetében a szállítás 3-5 munkanap, mely új kollekciók megjelenésekor akár 3-10 munkanapra is tolódhat! Előrendelhető termékek esetében a gyártás és szállítás 3-20 munkanap.

Csomagod összekészítéséről és feladásáról e-mail értesítőt kapsz, feladástól számítva pedig egy munkanap alatt szállít házhoz a GLS!

Mikor vehetem át a rendelésem személyesen?

Ha a személyes átvételt választottad üzletünkben, e-mailben fogunk értesíteni amint a csomagod összekészítettük. Kérjük, hogy minden esetben várd meg az e-mail értesítőt, mielőtt jönnél a csomagodért!

A kész csomagot nyitvatartási időben tudod átvenni a BASIC AND CO. STUDIO üzletben, melynek mindenkori nyitvatartásáról a KAPCSOLAT menüpontban vagy Google Maps-en tudsz tájékozódni!

Visszaküldés

Mennyi időm van visszaküldeni a terméket?

Ha nem lett jó rád a ruha, 14 napod van bármilyen indoklás nélkül visszaküldeni azt. (Természetesen örülünk neki ha megosztod velünk, hogy mi volt vele a probléma!) Kérjük vedd figyelembe, hogy ruhákat csak az eredeti állapotban, eredeti címkével és papírfüggővel tudunk visszavenni tőled, tiszta, mosatlan állapotban. Amennyiben a ruha koszos, foltos, állatszőrös, nincs rajta címke vagy papírfüggő, erős szaga vagy illata van, mosva volt már vagy egyéb módon sérült illetve használódott, higiéniai okokból nem tudjuk visszavenni azt.

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Visszaküldési szándékod kérjük jelezd nekünk a contact@basicandco.hu e-mail címen és felvesszük veled a kapcsolatot a további lépésekhez. Csomagodat lehetőséged van visszahozni a BASIC AND CO. STUDIO üzletbe is, előzetes egyeztetés után, természetesen teljesen díjmentesen. Amennyiben nincs rá módod, hogy személyesen juttasd vissza a csomagot, úgy az e-mailben egyeztetett címen és időpontban fogja felvenni tőled ugyanúgy GLS futár, ahogy eredetileg is kiszállításra került. A futárrendeléssel és címkenyomtatással neked nem kell foglalkoznod, ezeket mi intézzük!

A visszaküldés díja 1500 forint, mely a visszatérítendő összegből kerül automatikusan levonásra. Amennyiben sérült vagy anyaghibás terméket, rossz terméket, hiányos rendelést kaptál, úgy természetesen nem terhel téged a visszaküldés költsége.

Hogyan kapok visszatérítést?

Visszatérítést az eredeti fizetési módon keresztül tudunk neked küldeni (PayPal vagy Stripe) automatikusan ugyanarra a számlára, amiről fizettél. Kérjük vedd figyelembe, hogy készpénzben nem áll módunkban visszatérítést adni akkor sem, ha személyesen hozod vissza a csomagot!

Az áruvisszavétel és a visszautalások feldolgozása 3-5 munkanapot vesz igénybe. Bármilyen kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal a contact@basicandco.hu címen!

Ingyenes szállítás 45.000 forint felett.

Kosár

Nincs több elérhető termék